D. Kreivys
2018.12.12

D. Kreivys siūlo Vilniuje statyti 4 naujus viadukus ir 3 tunelius bei rengti referendumą dėl naujos viešojo transporto rūšies

D. Kreivys siūlo Vilniuje statyti 4 naujus viadukus ir 3 tunelius bei rengti referendumą dėl naujos viešojo transporto rūšies

Seimo narys Dainius Kreivys ir Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) kandidatai į Vilniaus miesto tarybą trečiadienį pristatė Vilniaus transporto sistemos programą. Renginyje, kuriame be Seimo nario programą pristatinėjo ir Vilniaus miesto tarybos narys Valdas Benkunskas, politikai siūlė sprendimus, kaip per pusę sumažinti vilniečių prastovimą laiką kamščiuose. Anot konservatorių, šiandien reikia kalbėti apie naujos transporto priemonės diegimą, išmanaus valdymo sistemos įvedimą bei miesto infrastruktūros pertvarką.

D. Kreivio manymu, situacija šiandieninėje Vilniaus transporto sistemoje yra beveik tragiška: „Vilniečiai per savaitę vien spūstyse praleidžia apie tris valandas. Tai lygu 7 parom per metus ir kiekvienais metais Vilniui tai kainuoja didelius pinigus. Norint išjudinti šią pelkę, miestui reikia drąsių ir strategiškų sprendimų. Reikia kalbėti apie galimą naujos transporto priemonės ir išmaniausių eismo valdymo sistemų diegimą Vilniuje, bei 4 naujų viadukų ir 3 tunelių statybą. Tai miestiečių keliones padarytų trumpesnėmis bei patogesnėmis, o Vilnių – labiau dinamišku, mažiau užterštu ir triukšmingu miestu”, – teigė D. Kreivys.

V. Benkunsko nuomone, esminis dėmesys turi krypti į Vilniaus gatvių ir kelių infrastruktūros atnaujinimą: „Padėtį esmingai pagerintų viadukų ir tunelių pastatymas ties arterinėmis Vilniaus vietomis. Esminis projektas – centrinis miesto greitkelis, kuriuo Ukmergės ir Geležinio vilko gatvių sankryža būtų pertvarkyta į šešių eismo juostų greitkelį, kuriame neliktų reguliuojamų sankryžų. Kitaip tariant, intensyviausioje mieste Geležinio vilko ir Ukmergės g. sankryžoje eismas vyktų nenutrūkstamai: dalis srauto važiuotų tuneliu, o srautai, judantys link Narbuto g. ir Konstitucijos pr., vyktų naujai įrengtais viadukais. Tai visiškai išspręstų judėjimą šiame problematiškiausiame Vilniaus transporto mazge, o kartu pagyvintų ir viso miesto eismą”, – sakė V. Benkunskas.

Anot D. Kreivio, sprendimą dėl naujos transporto priemonės diegimo Vilniuje turėtų priimti vilniečiai: „Mes matome, kad naujos transporto priemonės diegimas mieste kelia labai daug diskusijų, susilaukia įvairių nuomonių. Manau, jog šiuo klausimu Vilniuje galėtų būti rengiamas referendumas. Tai būtų pirmas kartas, kai įsiklausoma į vilniečių nuomonę, o taip pat vilniečiai būtų įtraukti į sprendimų priėmimą Vilniuje”, – idėją dėstė D. Kreivys.

Vilniaus miesto darnaus judumo plane teigiama, kad kasdien viešuoju transportu naudojasi apie 24 proc. vilniečių, o beveik 50 proc. vilniečių kasdienes keliones atlieka nuosavu automobiliu. Pagal Vilniaus miesto savivaldybės parengtą sostinės judumo analizę, rytinio piko metu vilniečiai spūstyse prastovi apie 50 proc. savo kelionės laiko, o vakarinio piko metu – apie 70 proc. visos kelionės trukmės.

Kitos aktualijos

I. Šimonytė
2024.04.17

Ingridos Šimonytės Prezidento rinkimų programa

Ingridos Šimonytės Prezidento rinkimų programa
Skaityti daugiau
TS-LKD
2024.03.03

TS-LKD Taryba patvirtino rinkimų programos nuostatas ir kandidatų sąrašą rinkimams į Europos Parlamentą

TS-LKD Taryba patvirtino rinkimų programos nuostatas ir kandidatų sąrašą rinkimams į Europos Parlamentą
Skaityti daugiau
Daugiau aktualijų